Vācijas platformas DaWanda stāsts: Kā pārdot savas preces internetā?

11. aprīlī, 16.00 tiek rīkots seminārs par veiksmīgākajām praksēm preču tirgošanai tiešsaistē. Pasākuma laikā būs iespēja uzzināt par Vācijas tiešsaistes platformas    DaWanda pieredzi un ieteikumiem veiksmīgākai produktu prezentācijai tiešsaistē! Pasākums būs noderīgs ikkatram: gan sociālajiem uzņēmējiem, kas vēlas attīstīt jaunu virzienu tirdzniecībai tiešsaistē, gan tiem, kas paši ražo preces un vēlas uzzināt, kā tās prezentēt tā, lai tās ieinteresētu potenciālos pircējus!  Pieteikšanās pasākumam: ej.uz/DaWanda

Īpaši svarīgi tas ir sociālajiem uzņēmējiem: kā sasniegt plašāku publiku un spēt prezentēt savu preču pievienoto vērtību? Vai tiešsaistes platforma ir veiksmīgs risinājums plašākas auditorijas iegūšanai? Kādu vizuālo materiālu izmantot, lai piesaistītu potenciālo pircēju uzmanību? 

DaWanda ir Vācijā balstīts e-komercijas portāls, kur tiek pārdotas paštaisītas preces sākot no aksesuāriem un drēbēm, līdz pat mēbelēm, materiāliem un daudzām citām precēm. Šobrīd platforma ir izveidojusi arī  "Do it yourself" jeb "Dari pats" sadaļu, kurā var iepazīties ar dažādām pamācībām un instrukcijām interesantu preču radīšanāi. Šobrīd interneta platforma aptver vairāk nekā 360,000 tirgotājus un aptuveni 6,9 miljonus lietotāju, katru dienu platformā tiek pievienoti aptuveni 15,000 jaunas preces.

Pasākums norisināsies angļu valodā un ir bez maksas. Pasākumu rīko Latvijas Sociālās uzņēmējdarbības asociācija un Vācijas vēstniecība Latvijā.